Et godt salgstrick til at få kunder til kloakarbejde

28 August 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

I denne artikel vil vi give dig nogle gode, gamle detailhandelstricks, som du kan bruge i forbindelse med at øge salget til kloakarbejde.

Man kan selvfølgelig ikke leve i et samfund, hvor der ikke bliver udført kloakarbejde, men der kan også være høj- og lavsæsoner i den forbindelse, så man må trække nogle kunder til, ellers også ønsker man bare at udvide kendskabet til ens foretagende for nye kunder, potentielle kunder – eller i forbindelse med åbning.

Og lad os da bare starte der: Man har oprettet et firma, der laver kloakarbejde i Skive, som man ønsker at øge kendskabet til, om dette så er et nyt firma, eller man har åbnet en afdeling her i Jylland.

Så kan man køre åbningstilbud, hvor de første X antal kunder får rabat på udført arbejde, der kan følge en gave med, og så sørger man selvfølgelig for, at der er åbningsreception nede i ens hovedkontor med kage, kaffe og lignende, så folket kommer ud, hvor du er.

Her kan du så begynde at lave de første par aftaler i hus.

Du kan også i mere moderne form sige til folk, at hvis de skriver sig op til dit firmas nyhedsbrev over nettet, så får de rabat på noget bestemt arbejde, eller de er med i lodtrækningen om en lækker gevinst.

Disse kampagner kan så køre i kortere og længere tid, og i visse perioder kan man så holde “knaldtilbud” på noget bestemt arbejde, man udfører.

Sammenlagt giver disse tjanser måske ikke fortjeneste i kassen, men det er den langsigtede strategi, vi har fokus på her, hvor man gerne vil lokke kunder til og gøre dem loyale, så de senere hyrer en til fuld pris og fortæller vidt og frem omkring med ens arbejde.

Disse strategier kan så gentages over tid, men sørg for at tjekke kassen, hvad man har råd til at gøre.

More articles